altså mig og min eks er lige gået fra hinanden fordi at hun føler sig kvalt i vores forhold og det fortår jeg ikke vi er sammen 1-2 og maks 3-4 gange om ugen og det syns jeg jo er alt for lidt :-( men håber at der nogen der kan hjælp mig med at forstå det .? :-)
Det kan vi ikke have nogen chance for uden at vide MEGET mere, det er nok endda bedre hvis man hører hvad hun har at sige da det er hendes udlægning.
Men kvalt, det kan jo være mange ting. For dårlig kommunikation, for meget puttetid, for meget tanke om det er det hun eller I vil. der er mange muligheder.
|The_Real|30/07/2010 13:31Mon ikke det er en dårlig undskyldning/ eller nem måde at komme ud af det.
Det kan det være jo.. Som jeg ser det.. Men det behøver det ikke være..
Enten er det dét eller også har hun bare brug for luft i noget tid.. Det kan være svært at vurdere sådan en situation ud fra så lidt info..
|The_Real|30/07/2010 13:31Mon ikke det er en dårlig undskyldning/ eller nem måde at komme ud af det.
Kunne man godt forstille sig. . men selvfølgelig skal man også gøre plads til hinanden, så man hver især kan være sig selv.
Er du hendes første faste kæreste :shy:så er det jo altid en stor forandring, og selvom man er totaltforelsket skal man huske der skal være plads til andet end kun hinanden. ;-)
|33dexter00|30/07/2010 13:28altså mig og min eks er lige gået fra hinanden fordi at hun føler sig kvalt i vores forhold og det fortår jeg ikke vi er sammen 1-2 og maks 3-4 gange om ugen og det syns jeg jo er alt for lidt :-( men håber at der nogen der kan hjælp mig med at forstå det .? :-)
Sidder I ovenpå lårene af hinanden når I er sammen og bare sidder der?
Lyder som en tynd undskyldning.
|flirty|30/07/2010 13:40ja det er jeg :-)Er du hendes første faste kæreste :shy:så er det jo altid en stor forandring, og selvom man er totaltforelsket skal man huske der skal være plads til andet end kun hinanden. ;-)
|motorbøllen|30/07/2010 13:41og nej overhoved ikke tværdigmod vil jeg sige :-)Sidder I ovenpå lårene af hinanden når I er sammen og bare sidder der?Lyder som en tynd undskyldning.