Nu er jeg blevet nysgerri/irriteret nok, til at jeg spørg alle om det jeg har oplevet de sidste mange år. !!
Hvorfor kan man ikke bare blive accepteret for den man er ?? hvis nu synes man er for tyk eller tynd .. det er da deres egen holdning, men hvorfor ikke tænke på at personen man synes det om, måske har brugt mange år, på at give sig selv blot en lille smugle accept.. !!
Ærlighed er vigtigt men altså hallo, man siger på heller ike hold da op du har en lille pik, jeg smutter igen eller føj for satan du er sku for stor til mig, vil du have noget imod at tage tøj på igen.. . altså .. !! almen respekt.. ? bruges det ikke længere er i landet...
måske det bare er mig der tænker sådan.. men vil gerne høre jeres holdning til emnet..
Jeg personligt er bedøvende ligeglad med om folk er høje, lave, tykke eller tynde, skaldede, krøller, blå, gule eller sorte.
Jeg snakker fint med alle parter. Det er folks personlighed jeg interesserer mig i.
Har de ikke en personlighed som siger mig noget, Så er det bare ik dem jeg snakker med.
Du har vel bare spildt lidt for meget tid med de forkerte personer.. :)
Uanset hvad skal ingen finde sig i den slags, men når folk siger sådan noget, siger det vel mere om dem end om dig..
ja vil nok give dig ret altieen . !! men det har også gjord at man tænker meget over sit udsende og mangler den accept og respekt fra andre... desværre...
men at de personer ikke bare kan sige hør du er ikke lige min type istedet for at sige du er sku for fed eller fuck du er stor .. det fatter jeg bare ikke for altså jeg siger det som det er du er ikke lige min type.. istedet for du ligner lidt en nørd med de briller eller spinkle fyre er ikke lige mig .. men ja. sådan tænker andre nok ikke. !!
hehe folk har tit en skæv holdning til mig. på den ene og den anden måde...
Men tager det ikke seriøst.
jeg accepterer faktisk alle folk for at de er som de er... Men at man måske ikke forstår dem, det er så noget andet..
Har jeg et problem med en person, pga. deres holdninger eller meninger/væremåde...
Så er det da bare ikke nogen, jeg skal snakke med... vi skal alle være her. Men derfor behøver vi jo ikke sidde i samme rum og holde hånd :D
Min mening er at man selv skal gøre hvad man føler er bedst for en og ikke lade andre vælge for en . Og hvis folk ikke syntes om personen skal man da are klikke videre. Da også iorden folk sotere men at man skal svine en til f.eks. er respektløs.
Kort sagt lev livet som man bedst selv kan lide det og ikke lade andre bestemme det....
|Studine|31/07/2010 17:58ja vil nok give dig ret altieen . !! men det har også gjord at man tænker meget over sit udsende og mangler den accept og respekt fra andre... desværre...men at de personer ikke bare kan sige hør du er ikke lige min type istedet for at sige du er sku for fed eller fuck du er stor .. det fatter jeg bare ikke for altså jeg siger det som det er du er ikke lige min type.. istedet for du ligner lidt en nørd med de briller eller spinkle fyre er ikke lige mig .. men ja. sådan tænker andre nok ikke. !!
Ja, man bliver forfærdeligt selvbevidst og usikker af at høre på sådan noget bræk..
Jeg har selv kæmpet med min selvopfattelse i mange år, men når det kommer til stykket: så fuck da dem..
Du ved jo med dig selv, at der er en million andre mænd derude, der ville ønske de fik chancen for at behandle dig som en prinsesse :)
Men ja, der skal 100 gode sætninger til at opveje én dårlig.. :/
hvis folk sviner mig eller nogen anden til pga. str, udseende, race eller what ever...
Så får de stille og rolig af vide de skal lukke røven...!
er der tøser som afviser mig, fordi jeg er for stor.
Så er det fair nok, så er jeg ikke deres type...
Der er også tøser der ikke tænder mig.. Sådan er det jo bare. men derfor behøver man jo ikke sige, at det er fordi hun er for stor/lille/mangler et ben? hvad ved jeg...
Der er da meget bedre at sige hun ikke er ens type... kan ikke se det ville være unfair.?
Man sparker jo heller ikke folk der ligger ned...
folk ved jo godt hvad man gerne ville der var anderledes ved sig selv...
"Den tykke dreng ved jo godt han er tyk, Splejsen ved jo godt han er en splejs, den rødhårede ved jo godt han er en spjels..!"
(så fik han lige den med...)