Det var da satans, så mange negative svarmuligheder ift. positive :D
Men nej, jeg synes egentlig ikke, hun er nødsaget til at gå af.
Hvis hun skulle gå af, så skulle Lars Løkke, Henriette Kjær og Lene Espersen også..
|Gummigeden|31/07/2010 21:13Det var da satans, så mange negative svarmuligheder ift. positive :DMen nej, jeg synes egentlig ikke, hun er nødsaget til at gå af.
Hvis hun skulle gå af, så skulle Lars Løkke, Henriette Kjær og Lene Espersen også..
Jep. Jeg har også stemt at jeg stadig har tillid til hende - jeg må ærligt indrømme at jeg er træt af at medierne ikke har andet at skrive om :)
jeg syns det er den alvorligste sag der har været med en central politikker rigtig længe.
Hvis man ikke har styr på skatten til hendes mand.Så er man måske ikke egnet til at være statsminister.
|Tiffin |31/07/2010 21:17Jep. Jeg har også stemt at jeg stadig har tillid til hende - jeg må ærligt indrømme at jeg er træt af at medierne ikke har andet at skrive om :)
Ja.. Ingen tvivl om, at det er en uheldig sag. Men det bliver da klart også blæst op, fordi det er agurketider i aviserne..
Jeg vil ikke kalde det en hetz. Så langtid har det trods alt ikke stået på endnu. Men det er i hvert fald på grænsen til det åndssvage, hvad man må ligge øre til når det kommer til pressen i Danmark.
Jeg synes at indholdet bliver værre og værre, og ligeså snart de finder en fjer - Så er der pludselig en urskov af høns.
Yesh - Jeg synes også, umiddelbart, at man som ægtefælle bør have indsigt i sin partners gøren og færden.
Men set i lyset af Helle's profession, kunne det så ikke tænkes at hun muligvis har relativt lidt tid til at krydse streger på væggen over hvor mange dage om året hendes mand er i landet?
Uanset hvor ringe man synes politikere nu en gang klare sig, så går jeg udfra, at de har temmelig lange arbejdstider, samt stress sikkert også er lidt af dagligdagen.
Det er menneskeligt at fejle - Det er tåbeligt at lave en storm ud af en kop vand.
Om ikke andet, så synes jeg det burde være mere koncentreret omkring manden end det hidtil har virket til at gøre.
Egentlig er jeg lidt ligeglad. Det er sikkert glemt om nogle få måneder alligevel. Dertil kan det nævnes jeg hverken stemmer på Helle, eller nogen fra S :)
|david beckham 67|31/07/2010 21:17jeg syns det er den alvorligste sag der har været med en central politikker rigtig længe.
Hvis man ikke har styr på skatten til hendes mand.Så er man måske ikke egnet til at være statsminister.
Det er en dum sag, ja.. Men den er sQ ikke værre end Lene Espersens sager med nedprioriteringer af vigtige møder pga. familieferie, Lars Løkkes bilagsskandale, Henriette Kjærs mand med rod i privatøkonomien, Søren Pinds problemer med au-pair pigen, Thor Pedersens fusk omkring hans gård, samt de utallige DFere der er dømt efter racismeparagraffen.
Jeg kunne sagtens nævne flere..
|Gummigeden|31/07/2010 21:28Ja.. Ingen tvivl om, at det er en uheldig sag. Men det bliver da klart også blæst op, fordi det er agurketider i aviserne..
Lene E. er glad - meget glad! :-D Hendes uduelighed bliver lagt lidt i glemmekassen nu..
|Tiffin |31/07/2010 21:30Lene E. er glad - meget glad! :-D Hendes uduelighed bliver lagt lidt i glemmekassen nu..
Ja, og resten af hendes partis manglende støtte til hende, bliver der heller ikke snakket om ;)