Jeg har tit siddet og kigget efter private firmaer, der udlejer lejligheder i København og Storkøbenhavn.
Jeg er aldrig rigtig stødt på så mange andre end Dan-Ejendomme.
Kender I til andre firmaer? Så skriv endelig løs herinde - det kunne være lækkert.
Hertil skal det siges, at jeg ikke er interesseret i at blive oplyst om diverse andels- eller almennyttige boligselskaber, hvor man kan skrive sig på venteliste.
"Jeg har tit siddet og kigget efter private firmaer, der udlejer lejligheder i København og Storkøbenhavn."
|Superheltinden|01/09/2010 22:39Hvad er du så interesseret i???
Jeg er interesseret i at høre om privat udlejningsselskaber. Altså firmaer, der udlejer lejligheder/huse/rækkehuse. Ikke boligselskaber :)
|Kedeligt Røvhul|01/09/2010 22:40Jamen skal han bruge en lejlighed"Jeg har tit siddet og kigget efter private firmaer, der udlejer lejligheder i København og Storkøbenhavn."
|Superheltinden|01/09/2010 22:41Jamen skal han bruge en lejlighed
Det var for at kigge efter noget interessant at bo i, ja :)
|Gummigeden|01/09/2010 22:42Der er mange ledige bolig i København - tror det er nemmere at sige hvor.Det var for at kigge efter noget interessant at bo i, ja :)
|Superheltinden|01/09/2010 22:44Der er mange ledige bolig i København - tror det er nemmere at sige hvor.
Ja, der er masser af mennesker, der vil leje deres lejlighed ud. Men når folk selv vil udleje en lejlighed, er det ofte til en latterligt urealistisk pris.