Jeg køre fra Silkeborg når vi skal til hyttetur, så hvis der er andre i området der skal med så sig til. Vi deles selvfølgelig om bro og benzin:-) Har plads til to mere udover Qrious. Måske tre det ved jeg senere..;-)
Ved ikke lige prisen helt præcis på broen? Det kommer jo også an på hvor mange vi bliver:-)
|Rose Clair|02/09/2010 22:28Hvad ville prisen være ca?
|Heidi5|02/09/2010 22:29Tvivler nemlig på, at der rigtig er nogle som køre fra Aalborg eller Århus, så kunne tage toget til Silkeborg, men ender sikkert med at blive halvdyrt så :-&Ved ikke lige prisen helt præcis på broen? Det kommer jo også an på hvor mange vi bliver:-)
Er det ikke billigere og hurtigere at ta færgen istedet for broen?
Der er ca 100km længere hvis man tager broen og kører udenom.
Må erkende jeg ikke lige har tjekket;-)
|Dj Fladfisk|02/09/2010 22:35Er det ikke billigere og hurtigere at ta færgen istedet for broen?Der er ca 100km længere hvis man tager broen og kører udenom.
Der plejer at køre forskellige steder fra så vidt jeg har kunne se fra de andre ture.
|Rose Clair|02/09/2010 22:31Tvivler nemlig på, at der rigtig er nogle som køre fra Aalborg eller Århus, så kunne tage toget til Silkeborg, men ender sikkert med at blive halvdyrt så :-&
|Dj Fladfisk|02/09/2010 22:35Er det ikke billigere og hurtigere at ta færgen istedet for broen?
Der er ca 100km længere hvis man tager broen og kører udenom.
Færgen er ca. dobbeltpris af broen hvis man er 1 person.
Den langsomme koster 375 mener jeg pr. tur med 1 bil og op til 5 personer incl. føreren (fører+4 andre) så i en fuld bil er det at foretrække. Den hurtige koster vistnok 575,. men tjek priserne på mols-linien.dk :)
Det er lækkert at sejle og dødsygt at køre hele vejen over broen osv. :)
|Don Fap|02/09/2010 23:18Færgen er ca. dobbeltpris af broen hvis man er 1 person.Den langsomme koster 375 mener jeg pr. tur med 1 bil og op til 5 personer incl. føreren (fører+4 andre) så i en fuld bil er det at foretrække. Den hurtige koster vistnok 575,. men tjek priserne på mols-linien.dk :)
Var nu mere færgen Spodsbjerg-Tårs jeg tænkte på.
|Don Fap|02/09/2010 23:18:thumbsup:Færgen er ca. dobbeltpris af broen hvis man er 1 person.Den langsomme koster 375 mener jeg pr. tur med 1 bil og op til 5 personer incl. føreren (fører+4 andre) så i en fuld bil er det at foretrække. Den hurtige koster vistnok 575,. men tjek priserne på mols-linien.dk :)